Tervetuloa Jolandan Panfu-blogiin!

Tervetuloa Jolandan Panfu-blogiin!



perjantai 17. syyskuuta 2010

Kultapanda päivänä panfussa.

Hei pandat!

Tänään 17.9.2010 on kuta panda päivä






Päivän ekaksi menimme vaden alaiseen kouluun juhlimaan kultapanda päivää





















Sitten menimme talleille ratsastamaan kulta panda päivän kunniaksi.



















Sitten menimme dickoon tanssimaan poppia. Kun kaikki sai, kun oli kulta panda päivä.













Tässä olemme maauimalassa. Minä ja inksuli uidaan ja appoo ja poppoo vaihtaa uimapukua.
















Päivän päätteeksi kävimme vielä järvellä. Inksuli tykkäsi laskea mäkeä ja me muut uitiin.

7 kommenttia:

  1. Jolanda rupesin blogin liukijaksi :) kävisitkö kurkkaamassa minun blogia ja voisitko lukea sitä?
    Lukija palkissa olen nimellä TK.
    Tässä blogini osoite: http://tuma2k10.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Moi voisitko olla mun blogin lukija? Sen osote on : http://mussukkinblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Moi! Rupesin nyt lukemaan blogiasi kun pyysit. ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Hannamontaana! Oon jo sun lukija.

    VastaaPoista
  5. Joo....................................saax mäkin puhua ku tota oon nyt sun bloggerin lukia????

    VastaaPoista
  6. Tietysti saat Toffeenalle.

    Tassuttain Jolanda

    VastaaPoista
  7. Saankos kysyä että miksi sama asukuin minulla tänään?

    - Taika

    VastaaPoista